środa, 23 listopada 2011

Po indiańsku.

Oto indiańskie inspiracje.
Fredzle, koraliki, piórka... Swobodny styl,który jest na topie.
Łączymy wyraziste indiańskie elementy z rzeczami neutralnymi np. z dżinsami lub jednokolorową tuniką.
Takie ciuszki kojarzą sie z beztroską i swobodą, wiec nie nosimy ich przy oficjalnych czy eleganckich okazjach.
Unikajmy przesady i nie przebierajmy sie za Pocahontas.Czasami wystarczy jeden detal w tym stylu, a wiadomo,że mniej znaczy wiecej. Pozdrawiam Was gorąc































8 komentarzy:

  1. Jakoś niespecjalnie przepadam za frędzelkami, ale ta brązowa sukienka mnie urzekła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. BUTY<33333!;DD.
    świetnie!;DD.
    ***
    Będzie mi miło jeżeli do mnie wpadniesz;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy ale jakś jeszcze nie mam nic z frędzlami, może coś mi się uda upolować....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham takie zestawy ;o kolorowe wzoru, frędzle, cuda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam frędzle przy butach!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie co do sweterka w drugim zestawie, czy wiesz jakiej marki on jest?

    OdpowiedzUsuń