niedziela, 3 czerwca 2012

Lata 50

Propozycja wyjściowa.
Coś w stylu lat 50.
Zwykły biały t-shirt, do tego spódnica z wysokim stanem, przymarszczona w pasie z granatowego połyskującego, lejącego sie materiału.
Kupiona zresztą w sh tradycyjnie za zeta.
W pierwotnym swoim wcieleniu miała pod spodem doszytą sztywną halke z czarngo tiulu.
Po namyśle uznałam, że bedzie lepiej i dla spódnicy i dla mnie jak pozbede sie tego czarnego straszydła spod spodu.
Czułam sie w niej poprostu jak "beza", może niektóre z Was wiedzą co mam na myśli ;)
Nie dość, że przymarszczona w pasie, to jeszcze ta halka :(
Nożyczki poszły w ruch i za chwile było po sprawie :))
Ponieważ w pasie jest troche za lużna dołożyłam czarny, szeroki pasek.
Z dodatków: dobrane kolorystycznie korale, czarna kopertówka i czarne baletki.
I prosze bardzo - zestaw na wyjście do kina gotowy!









14 komentarzy:

  1. Spódnica ma piękny krój, ale dodałabym wyższe buty, żeby wydłużyć sylwetkę i troszkę koloru ;) może czerwony? malinowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta spódnica i cały zestaw też na duży plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica jest cudowna! Uwielbiam takie fasony, idealnie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka, super w niej wyglądasz, bardzo kobieco...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam mode lat 50tych! rozkloszowane spódnice długości midi są rewelacyjne:) bardzo ładnie wyglądasz:) pasuje Ci taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest gładki jednokolorowy :D:D
    A mi się podoba łączenie spódnicy i bluzki paskiem :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna całość! wydaje mi się że z czerwonymi dodatkami by było super;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w takich spódnicach, mimo szczerych checi nie wyglądam zbyt dobrze, poszerzają mnie.

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie, które kończy się już za 5 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna spódnica, uwielbiam taki fason :)

    zapraszam do mnie na GIVEAWAY by OASAP:

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/06/giveaway-by-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Czesc, BARDZO LADNIE wygladasz, pasuje Ci taki styl.
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń