poniedziałek, 9 lipca 2012

Małe safari.

Upał, upał i jeszcze raz upał tylko to przychodzi mi na myśl.
Nie wiem jak Wy, ale ja już ledwo żyje.
Może właśnie dlatego przyszedł mi do głowy właśnie taki tytuł dzisiejszego posta.
Na zasadzie skojarzeń - upał to Afryka i safari, a jak safari to dzikie zwierzeta, a wiec panterkowy print na spódnicy.
Zestaw jak widzicie jest w dwóch wersjach; jedna z brązowym żakietem w stylu safari, a druga wersja bardziej elegancka z beżowym żakietem "z błyskiem" czyli po prostu z materiału z połyskiem.
Spódnica ma już "swoje lata" jednak mimo to nadal wpisuje sie we współczesne modowe trendy.
Pozdrawiam i życze wszystkim troche chłodku ;)











12 komentarzy:

  1. O tak! Upał był straaszny, dzisiaj trochę lepiej. Oba zestawy super zależy na jaką okazję. Ja już nie wiem co włożyć żeby dało się wytrzymać. Przede wszystkiem luźno, bardzo luźno i czekam na chłodniejsze dni...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super w obydwu zestawach,ta pierwsza marynarka podoba mi się najbardziej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Marunarkę, połączyłabym z jakimiś spodniami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez nieprzecietnie goraco !
    Swietne zakiety :) oba . Pozdrawiam i dziekuje .

    OdpowiedzUsuń
  5. W obu wersjach mi się podoba.:) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna marynarka ta niżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na coś nowego :)
    + Dodałam do obserwowanych
    + Nowa notka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. beżowa marynarka, rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Żakiet jest moim ulubieńcem i zdecydownie lepiej wyglada :) .

    OdpowiedzUsuń
  10. a u mnie dzis deszczyk pokropil ,az chce sie zyc :)
    piekne zestawy ubraniowe ... bardzo lubie motywy panterkowe.
    marynarka tudziez kiecunia rewelacyjne !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka idealna :) bardzo ładny zestaw :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zestaw :) świetnie wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń